Läkartid...

Jahapp, då inträffar det jag så länge försökt undvika. På fredag är det läkarbesök som gäller... Bästa att dem får fram något vettigt denna gången. Känns så hopplöst att hela tiden vara sjuk och gå runt med konstant huvudvärk. Insåg igår att jag faktiskt inte kommer ihåg hur det är att vara fri från helvetet... lyckat Anna, lyckat....
 
Aja, tur det finns saker som gör vardagen lite lättare.
Fabi var superfin igår, lyssnade jättebra på mig redan från början! Vi tog det lite lungt,klättrade i skogen, skritt och trav runt strömsvik. Tror det var behövligt för både mig och han, då han kändes lite trött igår. LIte piggare blev vi båda två av att få komma ut lite :)
 
Nu är det plugg som gäller, sen tillbaka till stallet å longera Fabi. Första gången, så får se hur detta kommer gå ;)
 
 
Jag behöver sommar... NU!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annanolen

Keep you head up Keep you heart strong

RSS 2.0