Det kommer bli min död

Jahopp. Sitter för tilfället och pluggar som en liten maskin och äter choklad. Mums, men det kommer bli min död, stackars lilla magen....
I morse stod i alla fall hoppträning på schemat. Baron var så duktig, hoppade igenom och tryckte fint. Fick honom mer på bakbenen också. Alltså är verkligen hur nöjd som hellst med han, pöss gurkan.
I morgon kväll så ser det ut som om det bär av till far min. efter en heldag med träning förstås;)
Ja nu ska jag väl återgå till bokhögen som ligger här på köksbordet, bläääääää
Här ser nu hur långt jag kommit med mitt lilla arbete. Och detta är bara typ hälften av alla frågot än så länge, om äns det. hahah I'm going to die....
 
 
En liten bild från min först "hoppträning" med honom. Hahah, det är så srattretande vad man kan utvecklas på bara några månader. Detta är inte enss likt hur det såg ut idag . han var så fin, bakbensaktiviteten var på topp. Han tog i över hindrena som kom upp lite i höjd på slutet. Glad hela tiden med öronen frammåt, men fortfarande jätte uppmärksam på mig. Jag hade en bra sits och inte lite halvt vinglig (med händerna lite knäppt också) som denna på bilden. Och hans form på uppvärmingen. Ohh Lord vissa stunder alltså. Han är så mjuk och fin så. Är verkligen på topp humör just nu :D
 
PS: Ikväll ska jag och mamma bli bjudna på mat, on a resturant!! jippi. Jag behöver inte laga mat ikväll :D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annanolen

Keep you head up Keep you heart strong

RSS 2.0